luni, 16 mai 2011

Filmul de vineri - Something Borrowed

De foarte multi ani, in mod traditional, seara de vineri este doar a noastra. Pentru o cina la restaurant si un film. De obicei, bun.
Vinerea asta am intrat la "Something Borrowed", un film cu Kate Hudson si inca 3 actori. :)
Scenariul parea destul de promitator, comedie romantica, patru actori aratosi, dar ma tem ca actorul care a primit rolul de june-prim, Colin Egglesfield, a facut castingul prin sms.
Daca o Kate usor supraponderala in rolul celei mai bune prietene sexy, extrovertita si prostuta (asumat!) parea o alegere buna, tanarul sau logodnic, jucat de Colin, a fost cea mai ciudata alegere pe care mi-a fost dat sa o vad in ultimii ani. Un mop intr-o debara, pe intuneric, ar fi suplinit cu succes jocul acestui tanar actor cu destule aparitii prin filme, dar de care nu am auzit niciodata pana acum. Si sper sa nici nu mai aud, dat fiind ca am avut permanent impresia ca citeste replicile de pe un prompter invizibil, in aceeasi nota si fara niciun fel de contributie actoriceasca.
Cel mai bun actor din film mi s-a parut John Krasinski, care are totusi prea putine replici, insa scenariul il nedreptateste (a citit cineva cartea?), urmat indeaproape de Giniffer Goodwin.
Un film alambicat, dar in acelasi timp schematic, personajele previzibile, dialogurile pline de clisee, il fac destul de greu de vizionat. As fi zis ca e un film usor, insa iti lasa un gust amar, cei care inseala si mint sunt cei care traiesc fericiti pana la adancii batranetii.  Am ras de 2-3 ori, dar in rest m-a intristat pierderea de vreme. Si de bani.

Am vrut sa ies din sala dupa primele 15 minute, dar apoi mi-am amintit cuvintele unui drag prieten care imi spunea ca orice film, oricat de prost, are si ceva bun in el, asa ca am decis sa stau. Ei bine, a avut dreptate. Chapeau, maestre! Filmul a avut 40 de secunde care au meritat vizionarea.
Sunt mai jos, ca sa nu va mai obositi. Kate Hudson si Ginnifer Goodwin intr-o secventa de dans delicioasa, pe muzica celor de la Salt'n Peppa.

Niciun comentariu: