luni, 5 septembrie 2011

Falsă cronică de film (e)

Prima telenovelă pe care am vizionat-o vreodată cred ca a fost in 1990, se numea "Sclava Isaura" și o urmăream fiindcă nu mai văzusem niciodată un astfel de serial. Toată lumea din jurul meu era extaziată de frumusețea tinerei actrițe care o juca pe Isaura, eu o detestam. Când am spus că nu înțeleg de ce li se pare atât de frumoasă, mi-am pierdut jumatate din prieteni. Și azi mi se pare la fel de urâtă.


Ultima telenovelă la care m-am uitat a fost "Avenida Paulista", in 1991. Sau o fi fost tot in '90? Ne uitam pe TVR cu mic, cu mare, mâncarea se afuma în crătiți, copiii rămâneau nehrăniți, cu scutecele neschimbate, străzile erau pustii. Românii se uitau la film. Și la Bruna Lombardi, actrița din rolul principal.


Azi simt nevoia să ma uit la o telenovelă. Să stau și să râd sau să plâng de dramele, aiurelile, situațiile uneori neverosimile ale unei telenovele sincere, cu actori perfect de frumoși, cu păr negru strălucitor și cu dinți impecabili, cu actrițe coborăte parcă din ceruri, cu bucle bogate si bretoane grele, talii subțiri și măini fine, dicție lucrată și rochii imposibil de frumoase.
Doar așa, să mă insinuez pentru o ora într-o lume perfectă.

2 comentarii:

Andrada spunea...

DECI - mie Isaura mi se pare urata cu spume si la fel i se parea intregii mele familii la data respectiva :D. A fost un subiect care a impartit lumea in doua, mai ceva ca legea eutanasierii sau rosia montana in zilele noastre.

Kalimero spunea...

Ah, cat de bine ma simt! :)
In sfarsit, satisfactie, dupa 20 de ani! Ma bucur ca nu eram singura persoana care n-o suporta. Si mai aveam si la birou o colega de-i semana, iar toata lumea era topita de admiratie... si frumoasa, si desteapta!