duminică, 3 aprilie 2011

Cinema

Weekend de filme. Aseara am fost la cinema: The Lincoln Lawyer, cu Matthew McConaughey. In seara asta, acasa: London Boulevard, cu Colin Farrell. Bonus: RocknRolla si The Bounty Hunter, cu acelasi (taugh&sexy) Gerard Butler.

Sa o luam pe rand: The Lincoln Lawyer: agreabil, cu un Matthew McConaughey cu multiple fete si fatete, in rog de avocat avid de bani, specializat in salvarea raufacatorilor. Cu o constiinta activa, totusi, caci ultimul sau caz, de agresiune, cu un client pe care el insusi il suspecteaza de crima, ii scoate la iveala latura pozitiva si onorabila. Cu o Marisa Tomei mult imbatranita pentru cei 46 de ani pe care ii detine, dar atragatoare totusi, avand acel "je ne sais quoi" al femeilor naturale si originale, in rolul fostei sotii al avocatului, si un Ryan Philippe frumusel si fara scrupule, asa cum ii sade bine unui criminal de 32 de ani. Deoarece este un film american, solutiile se gasesc si "binele invinge", dupa cum "toata lumea stie".

London Boulevard, film englezesc, are cu totul si cu totul alta abordare fata de lumea interlopa, chiar daca te poate insela la prima vedere. Regizorul si scenaristul (in acelasi timp), William Monahan, a luat Oscarul pentru The Departed. Keira Knightley este o dulce schizofrenica, Colin Farrel face un rol bunicel, oricum mai bun decat cu ce ne obisnuise el, asa ca mi s-a parut un film de vazut. Mai ales ca finalul este apoteotic. Mai multe detalii, aici.

Cum s-a potrivit de am vazut doua filme la rand cu Gerard Butler, nu stiu, dar stiu ca-mi place mult de el, si ca actor si ca barbat. Are o filmografie absolut impresionanta (300, The Ugly Truth, P.S. I Love You), pare ca nu refuza multe roluri, inclusiv desene animate (How To Train Your Dragon).

RocknRolla este un film de Guy Ritchie (Snatch. (2000), Lock, Stock and Two Smoking Barrels - preferatul meu, Sherlock Holmes), asa ca te astepti sa fie un film destul de dur. Un scenariu complicat, la care itele se aduna la final, placut, si amuzant uneori.

Despre The Bounty Hunter nu mai comentez, Jennifer Aniston nu face parte din actritele mele preferate, ba dimpotriva, dar este un fel de road movie in care se alearga permanent, iar Gerard Butler face un rol simpatic. Din seria "daca doriti sa revedeti".

Mi-am propus pentru maine sa vizionez The Kids Are All Right, cu Julianne Moore. Ei, aici vorbim de o actrita preferata, da.

2 comentarii:

drstoica spunea...

The Lincoln Lawyer n-am vazut, deci fac ciocu' mic. :)
Altfel, Lock, Stock... le bate pe toate la fundul gol, nu? :)
Si bila alba, de suflet, pentru P.S. I Love You.

Camelia spunea...

Dupa carte, n-am mai avut niciun chef sa vad filmul P.S. I Love You, dar acum, recomandat, o sa-l iau sa-l vad. Asa am patit si cu Eat, Pray, Love, desi imi place Julia muuuuult.