duminică, 1 februarie 2009

Ce devenim

Cand iti intemeiezi o familie incepi sa faci ceea ce crezi ca trebuie facut, si sa devii ceea ce crezi ca trebuie sa fii. Situatia se schimba si incepi sa renunti la unele lucruri, la care poate nu ar trebui sa renunti. 

Nu libertatea ne defineste, ci modul in care alegem sa o folosim. Familia este lucrul cel mai important pentru mine acum, dar imi lipsesc cateodata nebuniile spontane pe care le faceam inainte: o excursie neplanificata derulata ad-hoc in viata noastra, un cadou cumparat fara prea multe calcule, o mica escapada in parcul plouat...

De la o vreme incoace, aproape tot ce fac este planificat, si uneori este un lucru foarte bun, deoarece am o chemare absolut misterioasa catre haos, insa imi doresc (mi-e si teama sa o spun) putin neprevazut, pozitiv, desigur, in viata mea.

Un comentariu:

vvritz spunea...

O să vină şi neprevăzutul, doar să-l chemi...