vineri, 17 iunie 2011

Prima leapsa. De la Pandhoraa.


M-am hotarat sa preiau o leapsa de la Pandhoraa, care mi-a placut fiindca a fost luata si data la intamplare, pentru ca era vorba de poze si mi s-a parut riscant sa alegi o poza dupa numar. Riscant si relevant. Cum spuneam, mi-a placut.

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.

Am avut ceva emotii, cand am preluat-o, fiindca nu stiam ce voi gasi in al patrulea folder. Cand am dat de poza asta, am fost foarte fericita. Eu, in Algarve, Portugalia, primavara, intr-un camp de flori... florile mele preferate! In tara mea preferata! Cat de aproape de perfectiune putea fi alegerea asta? Nu as fi putut sa o fac mai bine nici singura.

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...
Am 1 metru 72 si m-am nascut acum ceva (multa) vreme... tot Camelia ma cheama, de atunci.

2. Ai porecle? Care?
"Kalimero", pentru ca eram la fel de neindemanatica si impiedicata, dar acum nu-mi mai spune nimeni asa. Cred ca porecla actuala e "Mama" :)

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
Trista: Amalia Rodrigues & Dulce Pontes - Cancao do Mar
Perfecta: Metallica - Nothing Else Matters
Trei care imi plac mult de tot:
Metallica - The Unforgiven
Kansas - Dust In The Wind
Guns'n Roses - November Rain

4. Ai animal de casa? Care?
Cainele meu timp de 19 ani a fost un teckel cu par lung... a murit acum 3 ani. Nu am fost in stare sa-mi iau altul de atunci. Am o pisica in curte si 6 caini pe strada.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Crazy Kids, Funny Parents

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same.
Carlos Castaneda

7. Desenul animat preferat din copilarie:
Kalimero :)

8. Iti place inghetata?
Asta e un fel de gluma? Siguuuuur!

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Am toate numele pe care mi-ar placea sa le am.

10. Zi-mi un banc!
Ultimul pe care l-am auzit, ieri:
Elefantul l il intreaba pe soricel pe Facebook:
- Auzi, ti-a dat Noe invite?
- Nu...
- Naspa!

Dau leapsa catre 4 persoane pe care le citesc tot timpul: draga mea Veve, Zana Buna Rau, Alina cu capul in jos si  DrStoica. As fi foarte fericita sa o preia, dat fiind ca toti au multe poze :). Riscati?

6 comentarii:

Zâna de la colț spunea...

Acușica, mulțumesc de provocare. Al patrulea folder zici...:-)

Camelia spunea...

A patra poza... ma bucur ca ti-a placut :).

habarnam spunea...

Heeei, bine te-am descoperit! Mă tot uitam la pozele superbe, dar acum văd că e rost și de ceva proză. :))
La mai mare!

Camelia spunea...

Ei, cu proza stam mai prost, dar poezia ne omoara de-a dreptul... Multumesc frumos!

pandhora spunea...

nu am stiut ca ai "luat leapsa" dar ma bucur ca ai facut-o....fotografia este minunat de frumoasa....si zambetul tau este la fel :)

Camelia spunea...

@pandhora: multumesc mult, e o surpriza foarte placuta comentariul tau :)